ແມ່ນປັດໃຈນໍາເຂົ້າຂັ້ນພື້ນຖານ ທີ່ກ່ຽວກັບພື້ນຖານໂຄງລ່າງ ເຊິ່ງໂຮງຮຽນປະຖົມທຸກແຫ່ງຕ້ອງໃຫ້ມີ ໂດຍສະເພາະຢູ່ເຂດຊົນລະບົດ-ຫ່າງໄກສອກຫຼີກ. ມຄພ ພາກທີ 2 ແມ່ນການຈັດຕັ້ງບໍລິຫານ ແລະ ປະຕິບັດໜ້າທີ່ຂອງໂຮງຮຽນ ຫຼື ຜູ້ມີສ່ວນຮ່ວມໃນການພັດທະນາໂຮງຮຽນ (ຜູ້ບໍລິຫານ, ຄູສອນ, ຄພສບ ...) ພາຍຫຼັງທີ່ມີພື້ນຖານໂຄງລ່າງ. ສໍາລັບ ມຄພ ພາກທີ 3 ແມ່ນຜົນໄດ້ຮັບທາງດ້ານການຮຽນ ທີ່ໄດ້ຮັບຈາກການປະສານສົມທົບຂອງ ພາກທີ 1 ແລະ 2 ທີ່ມີການພົວພັນກັນຢ່າງສະໜິດແໜ້ນ.
ເລືອກພາສາ
Sunday, December 17, 2023
![](https://1.bp.blogspot.com/-7Kd9qaiRHuA/WaEtZyc70TI/AAAAAAAADsA/7WUYBVoY-UwwjdEP3kDFPvH9htN0dDKgQCLcBGAs/s1600/demo-image.jpg)
Home
Unlabelled
ການມີສ່ວນຮ່ວມຂອງຊຸມຊົນ ກໍ່ຄືຜູ້ປົກຄອງ ຕໍ່ກັບ ການສຶກສາຂອງນັກຮຽນ ກໍຄືການພັດທະນາໂຮງຮຽນ ຖືວ່າເປັນວິທີທີ່ມີປະສິດທິຜົນ ໃນການສົ່ງເສີມການສຶກສາ ທັງດ້ານປະລິມານ ແລະ ທາງດ້ານຄຸນນະພາບ
ການມີສ່ວນຮ່ວມຂອງຊຸມຊົນ ກໍ່ຄືຜູ້ປົກຄອງ ຕໍ່ກັບ ການສຶກສາຂອງນັກຮຽນ ກໍຄືການພັດທະນາໂຮງຮຽນ ຖືວ່າເປັນວິທີທີ່ມີປະສິດທິຜົນ ໃນການສົ່ງເສີມການສຶກສາ ທັງດ້ານປະລິມານ ແລະ ທາງດ້ານຄຸນນະພາບ
Share This
About QA
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment